Tefal AW9520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal AW9520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

manja83 04-05-2016

Actifry lekker krokant

Geschreven voor: Tefal AW9520

Toen we dit uit de doos haalden , dachten we wauw
uiterlijk komt al positief over !

voorheen hadden we het wel bekende langwerpige ijzeren frituurtje.. eigenlijk gebruikten we hem niet veel ivm met de geur die zolang in huis bleef hangen.

de actifry hebben we aangezet, frietjes erin, schepje olie en op 12 min gezet. hij warmt gauw op..
na een aantal minuten worden de frietjes al gauw bruin! knapperig nomnom..
na de frietjes deden we er een kipkorn, kroket een kaassoufles in .. die hebben we ook op 14 min gezet.
heerlijk knapperig , behalve de kroket , dat korstje bleef taai.

de snackgeur van dit apparaat is rond de 70% minder dan met een frituurpan.
het schoonmaken is ook een eitje, de bak en de deksel kunnen verwijderd worden en lekker worden afgeboend onder de kraan/.. alles kan ook in de vaatwasser.

dus de 1e snack ervaring is goed !
nu de volgende keer andere bereidingen proberen

Narobrodak 02-05-2016

Tefal ActiFry

Geschreven voor: Tefal AW9520

Super apparaat friet is echt geweldig. Moet er wel wat langer in dan aangegeven om het krokant te krijgen. Ook snacks erin gemaakt deze werden niet echt bruin maar het was wel krokant en gaar. Minpuntje vind ik dat het best wel een hard geluid maakt.

R.Kooi 01-05-2016

Gezonder en makkelijk eten

Geschreven voor: Tefal AW9520

Vooral het gemak dat je er niet naar om hoeft te kijken omdat hij vanzelf uitgaat na de ingestelde tijd en uiteraard het gezonder eten zonder vet is voor ons belangrijk.

Marassamjech 01-05-2016

Actifry XXl family

Geschreven voor: Tefal AW9520

Ik heb de actifry nu een paar dagen in huis. Heb m aangeschaft omdat de frituurpan de geest gegeven had. We wilde graag wat gezonder gaan snacken en besloten daarom voor de actifry te gaan. De eerste dag gelijk geprobeerd met een kilo zak mini frietjes. Paste er met gemak in. De bereidings tijd is wel langer dan met een frituurpan maar als je weet hoelaat je wilt gaan eten is dat makkelijk uit te rekenen. De patatjes werden lekker knapperig en bruin. De kinderen vonden ze erg lekker de snacks daarna in het mandje bereid dit ging ook goed maar je moet geen haast hebben als je het wilt combineren want ook snacks duren 15 min. Dit is nog wel even uitzoeken hoe ze te bereiden. Volgende dag pasta saus gemaakt de smaken zijn allemaal intenser dan uit de pan. Dus absoluut een aanrader. Ook appelflappen geprobeerd 15 min en ze waren klaar. Al met al tot nu toe al een positief resultaat.

edith 29-04-2016

tefal actifry family

Geschreven voor: Tefal AW9520

We zijn erg blij dat we de grote family uitvoering gekozen hebben. We gebruiken hem veel voor met name krieltjes en verse aardappels, heerlijk. Ook smaken snacks uitstekend en niet vet. Hij is makkelijk schoon te houden en ruikt niet. Een aankoop waar we geen spijt van hebben!

edith 29-04-2016

verrassend lekker en gemakkelijk

Geschreven voor: Tefal AW9520

We zijn gek op krieltjes en met de actifry worden ze super lekker, niet papperig of vet.
In een handomdraai is alles klaar, geen vieze pannen of vieze luchtjes, alles is snel weer schoon. We zijn blij dat we de grote family versie gekozen hebben, je kunt er zelfs hele maaltijden mee maken.

Henny 29-04-2016

Actifry prima apparaat

Geschreven voor: Tefal AW9520

Mooi apparaat met vele mogelijkheden, voor een gezonde maaltijd. Vooral de eigengemaakte frietjes vinden wij erg lekker. Je moet wel even geduld hebben, want het duurt wel langer dan uit de friteuse.

Henk vd Linden 29-04-2016

Makkelijk en snel heerlijke snacks

Geschreven voor: Tefal AW9520

Ik ben erg tevreden over de Actifry. De friet,snacks en andere lekkernijen zijn snel klaar. Je ruikt de Actifry amper en is zeer makkelijk schoon te maken.

v d 29-04-2016

geweldig ik doe er van allles mee.zelfs een zuurkoolschotel opwarmen,zo in de actyfy pan

Geschreven voor: Tefal AW9520

handig voor van alles,met een beetje creatief zijn.lekkersnel met 10 min stokbroodjes op tafel enz

BMW325TI 29-04-2016

Inderdaad een Multi Talent!

Geschreven voor: Tefal AW9520

Ik ben aan het verbouwen,momenteel geen keuken tot beschikking.
Mijn idee was om te kijken naar een tijdelijke multi cooker/airfryer op stroom.
Na wat zoekwerk kwam ik de airfryer Philips XL en Caso AF200 tegen.
Ik had veel goede reviews gelezen over de Philips model, maar dat was nog niet de reden dat ik het kocht.
Zelf ben ik technisch dus ik bekijk liever van mijn eigen oogpunt dan reviews lezen.

Caso Af200 was toevallig in aanbieding in een lokale winkel, zonder twijvel had ik het gauw in huis. Idd van fouten leer je, na eenmaal gebruik was het defect. Van de winkel mocht kreeg ik een nieuwe exemplaar. Maar ik had geen vertrouwen in Caso.
Toevallig was de Philips in voorraad, dus meer door tijdgebrek had ik de Caso AF200 vervangen door XL.
Al moet ik erbij zeggen, ze lijken identiek, alleen de naam is anders...

Pfff had ik toch maar verder gezocht, leuk al die positieve reviews over de XL. Ik vond het hem maar niets veel rookontwikkeling, logisch ook; het verwarmingselement zit vlak boven etenswaar. Verder is hij erg moeilijk schoon te maken. Geen doorkijk, waardoor je snel kan beoordelen of het eten gaar is.
Qua mogelijkheden ben je ook beperkt voor verschillende gerechten. Ik ben een sport man, dus alleen patat en kip > no way! Al deze eigenschappen heeft mij tot geleid om de XL te vervangen voor een echte Multi cooker op stroom! Mijn familielid was er blij toen hij de XL kreeg.

Ze zeggen toch: drie keer is scheepsrecht.
Idd de Tefal Aw9520 is echt een alleskunner, soms moet je jezelf verwennen. Af en toe een patatje of mini snacks moet kunnen. Dankzij het snackmaandje is dit in no-time klaar en smaakvol. Echter door de weeks kook ik normale gerechten met groente en vlees. Smaak is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik kan je vertellen het smaakt echt goed en dat voor z'n apparaat op stroom. Geen potten, pannen en gas, maar puur stroom!

Qua onderhoud is de AW9520 super makkelijk, alles is los te halen voor het reinigen. Mocht het ooit stuk (wat ik niet verwacht), kan je op internet volop onderdelen kopen. Dat moet je niet met Philips of Caso proberen.....

Leuk die al reviews van XL, maar als je op mogelijkheden, onderhoud, gebruiksgemak, duurzaamheid, gezondheid bekijkt. Is de AW9520 zonder twijvel de topper!

O ja ik was bijna vergeten te melden, met geld terug actie was de AW9520 zelfs goedkoper dan de XL.

BMW325TI 29-04-2016

Ik heb nog iets toe te voegen, klein technisch verhaaltje.

Temperatuurregeling is helemaal niet nodig, je hebt immers een doorkijk scherm. Daarmee kan je veel sneller bedoordelen of voedsel gaar is.

De verwarmingselement, wat je ook tegenkomt in o.a de haarfohn, is zeer betroubaar en veilig.
Verder is het zo geplaatst, dat nauwelijks vies wordt.

Als extraatje is de spatscherm (aan de rand van de bakpan) zeer ideaal. Voorkomt veel afwas!

Als laatste lees ik dat sommigen last hebben van de roerarm.
Het voedsel (patat) gaat stuk door de roerarm.
Ik ben van miening dat ze teveel patat bakken.
Immers door het gewicht, zal het sneller kapot gaan.
Ik bereid kleine porties, niets gaat stuk en alles is mooi gelijktijdig gaar. Zo doe je toch ook met de normale frituese.

Mtw 22-04-2016

Review op de Tefal Airfryer AW9520

Geschreven voor: Tefal AW9520

Het apparaat biedt veel mogelijkheden, zoals bakken, braden en frituren. Het is wel aan te raden om de ovenversies van de frituurprodukten te gebruiken. Wel jammer is dat de pan geen temperatuur-indicatie geeft, omdat de temperatuur op veel producten wordt genoemd.

Nicolette 20-04-2016

Actifry Family is super handig!!

Geschreven voor: Tefal AW9520

Sinds januari de actifry aangeschaft en werkt heel makkelijk en kan er super lekkere gerechten in maken (in een korte tijd). Gebruiksvriendelijk en fashionable!!

Connie 14-04-2016

Pan met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Tefal AW9520

Deze pan is super. Wij gebruiken met met veel plezier.
het gemak er van is, patat is goed gaar en met een bruin kostje.
Ook de snacks met het handige mandje is zeer aan te bevelen. Alleen wat er jammer is dat de pan wel wat geluid maakt.

Henny 12-04-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Tefal AW9520

Wij moesten even wennen aan de overgang van friteuse naar actifyer. Maar helemaal blij mee. Vooral de verse eigen frietjes zijn erg lekker, met weinig olie.

rajocoky 29-03-2016

Veelzijdige gemakkelijk heteluchtoven-pan!

Geschreven voor: Tefal AW9520

Een gemakkelijke, veelzijdige heteluchtoven in de vorm van een pan met deksel. Waarmee je veel meer gerechten kunt bereiden dan in een friteuse. Van friet tot nasi, van kroket tot paella. En alles zonder omkijken. Super gemakkelijk en gezonder!
Ook het schoonmaken van de ActiFry is eenvoudig. Bijna alles wat vuil wordt, kan in de vaatwasser.
De ronde vorm van de ActiFry neemt alleen wat meer ruimte in beslag op je aanrechtblad en het geluid is ook wat meer als in eerste instantie verwacht. Je bakt ook niet reukloos, maar is wel minder dan in een friteuse.
Het afwisselen met verschillende soorten plantaardig olie is een aanrader. Een gerecht krijgt hierdoor weer een andere smaak.
Vers gesneden aardappelfriet vinden wij het lekkers. Ovenfriet werd wat taai. Maar, beiden smaken sowieso anders als uit de friteuse. Is een kwestie van wennen. Voor het afbakken van snacks grepen wij toch weer terug op onze oude vertrouwde friteuse, daar wij dit toch echt veel lekkerder vinden. Maar ondanks dat, zijn we dik tevreden over de ActiFry. Vooral vanwege het feit dat je ontzettend veel recepten kunt bereiden op een gezondere manier.

Xanpat 21-03-2016

Lekker en gezond

Geschreven voor: Tefal AW9520

Wij hebben nu een aantal dagen de actifryer in huis als eerst natuurlijk patatjes gebakken wat een verschil met de frituurpan zeg geen druipend vet je kan het zo van de pan op je bord leggen net zo krokant
Ook heb je geen frituurlucht meer in je woning dus elke x naar buiten lopen om te frituren is niet meer nodig
Het enige wat ons wel opviel is dat hij nog best wat geluid produceert we hadden hem stiller verwacht
Voor de rest is die makkelijk schoont houden en op te bergen.
We gaan aankomende dagen nog andere gerechten proberen maar we zijn er bijna zeker van dat de frituurpan verleden tijd is veel plezier met jullie actifryer

majo 20-03-2016

gezond , maar lekker ????

Geschreven voor: Tefal AW9520

Met de eerste keer heb ik 4 kippenbouten gekruid en de tijd gedaan die werd aangegeven. Ze waren heerlijk. Goed gekruid en gaar maar toch mis ik het krokante velletje. Daarin tegen hoef je geen olie toe te voegen dus wel gezonder om te eten.
Ik heb twee gerechten geprobeerd met aardappelen. De eerste keer heb ik er patat van gemaakt. Helaas was dat niet een groot succes. Het was slap en sommige stukken waren echt bruin en andere stukken waren veel te licht. Dit is denk ik nog een kwestie van uitvogelen hoeveel olie en tijd die je moet gebruiken. Ik heb nu de exacte tijd gebruikt die wordt aangegeven in het boekje waar de bereidingstijden in staan.
Vandaag de app geïnstalleerd en een recept van aromatische aardappelpartjes gemaakt. Helaas was de bereidingstijd van 10 minuten veel te kort waardoor we ongare aardappelpartjes hadden. Ik heb ze weer terug in de pan gedaan en de tijden elke keer verlengt. Al met al was ik meer dan 30 minuten verder en toen waren ze goed gaar. Helaas was de rest van het eten weer koud geworden. De pan is zeer makkelijk in gebruiken en heel gebruiksvriendelijk. Alleen de tijd inschakelen. Dat is wel even wennen. Ik had het gevoel dat ik meer moest instellen maar dat is dus echt niet zo en kan ook niet. Het schoonmaken van de pan is een makkie. Tot nu toe is de pan zo schoon en je krijgt ook geen aanslag van het eten in de pan. Ben wel zeer benieuwd naar de volgende recepten die ik nog wil maken.

wesleyr94 20-03-2016

Tefal ActiFry de nieuwe frituurpan

Geschreven voor: Tefal AW9520

Wonende in een studentenhuis wordt de frituurpan als heilig beschouwd. Je kent het wel, vieze frituurvet en een doortastende frituurlucht dat niet meer uit je kleren gaat. In de kou en regen naar buiten gaan om snel wat in de frituurpan te gooien. Om vervolgens deze vethap te verorberen. De Tefal ActiFry bracht hier een grote verandering in. Simpelweg kan ik in mijn kamer op een gezonde manier de hapjes maken. Door werkelijk alleen het aantal minuten te selecteren, zet je de Actifry al aan. De kroketten blijven mijn favoriet, echter is het ook mogelijk om hele kip, vlees en groente gerechten mee te maken. Kortom, een gezonde, ruikloze en multifunctioneel apparaat.

Hackspett.se 20-03-2016

Aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Tefal AW9520

Ontzettend snel en gebruiksvriendelijk. Aardappeltjes goed gekleurd en krokant. Bitterbal loempia heerlijk! Alle diepvries producten zeer gemakkelijk en snel klaar te maken.TOP! Oppassen je gaat het meer en meer gebruiken,want het is zo simpel.
Dan de schoonmaak. Feest. Bijna alles in de vaatwasser. Geen wissel van vies frietuurvet en dan hierna de schoonmaak. Geweldig.
Documentatie volledig en goed uitgelegd in het Nederlands.
Doen deze aankoop.